Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień, płatności, odbioru zamówień oraz zasady odpowiedzialności i reklamacji.
Składanie zamówień możliwe jest przez 7 dni w tygodniu.
§2. Oferta i realizacja zamówień
Oferta obejmuje zestawy gastronomiczne typu box, w szczególności:
fingerfood na ciepło
mini burgery
mini croissanty
sałatki (wariant I i II)
boxy z babeczkami
boxy z mini deserkami
boxy z tatarami
boxy z rogalikami
Minimalny czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności.
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do niedzieli, a odbiór możliwy jest w lokalu Restauracji Stylowa w godzinach:
Poniedziałek–Piątek: 9:00–18:00 (ul. Wojska Polskiego 83A, 86-100 Świecie)
§3. Składanie zamówień i płatności
Składanie zamówienia nie wymaga zakładania konta użytkownika.
Płatności za zamówienia można dokonywać wyłącznie online, za pośrednictwem:
PayU
BLIK
Karty płatnicze: Visa, Mastercard
Warunkiem realizacji zamówienia jest pełna płatność z góry.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, nie ma możliwości jego anulowania ani zmiany.
§4. Odbiór zamówień
Zamówione boxy należy odebrać osobiście w lokalu restauracji w ustalonym terminie.
Klient zobowiązany jest do odbioru w deklarowanym dniu, ponieważ produkty mają krótki termin przydatności do spożycia.
W przyszłości możliwa będzie dostawa na wskazany adres — informacje zostaną dodane do regulaminu po uruchomieniu tej opcji.
§5. Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku:
„umowy o dostarczanie produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia”.
Z uwagi na charakter oferowanych produktów, klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
§6. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad produktów (np. niewłaściwy skład, jakość, ilość), klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 godzin od odbioru zamówienia.