REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO RESTAURACJI STYLOWA

§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.restauracjastylowa.pl prowadzony jest przez:
    • ZAKŁAD PHU – RESTAURACJA „STYLOWA” CZUBEK MIROSŁAWA
    • NIP: 5591419353
    • Adres: ul. Wojska Polskiego 83A, 86-100 Świecie
    • E-mail: stylowa@restauracjastylowa.pl
  2. Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień, płatności, odbioru zamówień oraz zasady odpowiedzialności i reklamacji.
  3. Składanie zamówień możliwe jest przez 7 dni w tygodniu.

§2. Oferta i realizacja zamówień

  1. Oferta obejmuje zestawy gastronomiczne typu box, w szczególności:
    • fingerfood na ciepło
    • mini burgery
    • mini croissanty
    • sałatki (wariant I i II)
    • boxy z babeczkami
    • boxy z mini deserkami
    • boxy z tatarami
    • boxy z rogalikami
  2. Minimalny czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności.
  3. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do niedzieli, a odbiór możliwy jest w lokalu Restauracji Stylowa w godzinach:
    • Poniedziałek–Piątek: 9:00–18:00
      (ul. Wojska Polskiego 83A, 86-100 Świecie)

§3. Składanie zamówień i płatności

  1. Składanie zamówienia nie wymaga zakładania konta użytkownika.
  2. Płatności za zamówienia można dokonywać wyłącznie online, za pośrednictwem:
    • PayU
    • BLIK
    • Karty płatnicze: Visa, Mastercard
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest pełna płatność z góry.
  4. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, nie ma możliwości jego anulowania ani zmiany.

§4. Odbiór zamówień

  1. Zamówione boxy należy odebrać osobiście w lokalu restauracji w ustalonym terminie.
  2. Klient zobowiązany jest do odbioru w deklarowanym dniu, ponieważ produkty mają krótki termin przydatności do spożycia.
  3. W przyszłości możliwa będzie dostawa na wskazany adres — informacje zostaną dodane do regulaminu po uruchomieniu tej opcji.

§5. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku:
    • „umowy o dostarczanie produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia”.
  2. Z uwagi na charakter oferowanych produktów, klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy po złożeniu i opłaceniu zamówienia.

§6. Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wad produktów (np. niewłaściwy skład, jakość, ilość), klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 godzin od odbioru zamówienia.
  2. Reklamację należy przesłać na adres: stylowa@restauracjastylowa.pl, dołączając:
    • numer zamówienia
    • opis nieprawidłowości
    • zdjęcia dokumentujące problem
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych.

§7. Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Restauracja Stylowa.
  2. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z Polityką Prywatności.
  3. Strona internetowa korzysta z plików cookies. Szczegóły dotyczące ich działania znajdują się w Polityce Cookies dostępnej na stronie.

§8. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.
Shopping Cart
Scroll to Top